Skip to content

Moj prvi Walleye izlet u područje kanua Boundary Waters

dan 0

Ostala sam bez posla na vrijeme i zgrabila kćer iz vrtića. Moja žena je također otišla s posla na vrijeme. Nakon kratkog oproštaja i nekih dodataka mojoj opremi u zadnji čas, otišao sam u zračnu luku u Detroitu.

Imao sam uobičajenu sreću na letu… bilo je krcato, a ja sam sjedio pokraj druge osobe krupnog tijela poput mene. Nikada ne stignem sjesti pokraj male sitne stvari koja zauzima samo pola sjedala, uvijek završim s nekim poput mene koji je previsok i glomazan da bi mu bilo udobno u onim kutijama za sardine koje nazivaju avionima. Sletio sam u 21:30 po lokalnom vremenu u Minneapolis i čekao svoju prtljagu. Na moje veliko iznenađenje, oba su komada prtljage stigla ovdje. Nažalost, zbog sporog vremena utovara i dodatnog čekanja prije polijetanja leta, ostatak moje posade čekao me još sat vremena.

Ostatak posade pokupio me na mjestu za utovar skoka i trčanja i krenuli smo prema Elyju. Mislim da je to bilo oko 4 sata, ili malo više, sa stajanjima i jelenima koje smo morali izbjegavati. Moraš ih paziti, gusti su unutra. Napokon smo stigli u Ely u 2:30 ujutro i odlučili odspavati nekoliko sati prije nego što smo se sastali s prodavačima opreme.

1. dan

Upoznali smo dečke iz Wilderness Outfittersa u lokalnom restoranu za doručak (ne mogu se sjetiti imena, ali imali su izvrsnu hranu) u 6 ujutro. Nakon doručka vratili smo se u prodavaonicu opreme i spakirali našu opremu. Imali smo dva kanua, šest paketa i dvije cijevi za štapove. Sve što nam je bilo potrebno nalazilo se u tim paketima, uključujući našu hranu, ribičku opremu, šatore, odjeću, posuđe za kuhanje itd.

Krenuli smo do Chainsaw Sisters oko 7:30 ujutro i popeli se u kanue oko 8 ujutro. Voda je bila dovoljno visoka da smo mogli kanuom niz potok Pickett bez većih poteškoća. Bio sam u kanuu s našim vodičem Jeffom. Tijekom tih prvih nekoliko minuta pregledao je osnovne zaveslaje kanuom i njihove učinke, a mi smo ih isprobali u tom sporom zavojitom potoku.

Jezero Mudro bilo je naša prva otvorena voda koju smo prešli i nije nam trebalo dugo. Međutim, nisam shvaćao da je najgadnija slika puta bila na drugom kraju… “Stube prema nebu”. Drugi u grupi su mi rekli da je to gadno, ali ja sam to podcijenio. Put je bio ljigav od blata. Prva polovica portage bila je uglavnom šljunčana staza uzbrdo, a druga polovica je bila nevjerojatno gadna nizbrdica koja se sastojala od stijena izglačanih vodom poput stepenica, ako je korake napravio lud čovjek. Uzdahnuo sam i napuhao se uz jednu stranu i krenuo niz drugu, ali nastavio sam kliziti pod težinom dvostruke torbe. Jedan od ostalih se vratio i pomogao mi je skinuvši gornji ruksak s leđa i to mi je omogućilo da završim portage bez pada i mozganja o kamen. Nakon nečega što se činilo kao vječnost, ali zapravo je bilo samo nekoliko minuta, stigao sam do kraja portage i stigao do Sandpit Lake.

Veslanje preko Sandpita bilo je bez problema. Iako jezero zapravo nije tako veliko, prilično je lijepo i trebalo bi biti pristojnih Walleye i Smallmouth u jezeru, ali to se može reći za puno jezera u BWCA. Ubrzo smo stigli do portage između Sandpit i Tin Can Mike. Ovaj most je duži od prvog porta ali je malo lakši jer nagib uzbrdica i nizbrdica nije tako velik. I dalje morate paziti na svoje noge, ali nemate osjećaj da ćete umrijeti ako se prevrnete.

Nakon što smo završili s sandpit portageom našli smo se veslajući preko jezera Tin Can Mike. Na nekim kartama ovo jezero je poznato kao Murphy jezero, ali čini se da nitko ne zna zašto. Tin Can Mike dosta sliči Sandpitu, samo veći. Opet, navodno ima dobru populaciju morskog oraha i usana, ali nismo tu stali. Portage na jezeru Tin Can Mike vodi vas do Horse Lakea. Ne sjećam se puno o stazi za prijevoz između Tin Can Mikea i Horse Lakea tako da nije moglo biti jako teško.

Sada kada smo u Horse Lakeu naše odredište je rijeka. Na našu sreću nema puno vjetra taj dan, jer je naš vodič rekao da ovo jezero može biti prilično gadno za veslanje kad vjetar pojača. Veslali smo do pola jezera i skrenuli na istok u rijeku Horse. Nedugo nakon toga došli smo do naše prve riječne luke. U tom trenutku vodič nam je rekao da izađemo iz kanua i poveo ih je kroz vrlo kratke brzake jednog po jednog, a mi smo se popeli s druge strane. Bilo je nekoliko kratkih brzaka za pregovaranje prije sljedećeg riječnog mosta i oni su bili bez problema jer smo odvojili vrijeme i odabrali dobru liniju kroz svaki. Sljedeći riječni prijevoz bio je prilično duži od prvog riječnog prijevoza, ali još uvijek ne više od nekoliko stotina metara. Natrag u rijeku otišli smo i veslali još neko vrijeme prije nego što smo došli do posljednjeg riječnog mosta prije slapova. Ovo je još jedan prosječan portage koji nema ništa posebno za opisati osim prekrasnog krajolika kao i uvijek. Sada smo na posljednjoj dionici rijeke prije vodopada Lower Basswood.

Postoje dva različita portagea za koje znam ako padaju u Lower Basswoodu, jedan na američkoj strani i jedan na kanadskoj strani. Kanadski portage je dugoročno malo bolji jer vas postavlja nizvodno od izljeva vodopada i olakšava početak veslanja. Nakon što smo prošli vodopade Lower Basswood, sada smo u Crooked Lakeu. Portaging je za nas gotov jer nam je destinacija Skull and Crossbones.

Kamp Skull and Crossbones nalazi se oko 4 milje veslanja niz struju u Crooked Lakeu. Nalazi se na južnoj točki uz trenutni južno od zaljeva Wednesday. Veslanje do tog mjesta je prilično lijepo jer prolazite pokraj nekih piktograma koji se nalaze na visokom kamenom zidu. Kako smo se približavali našem odredištu, vrijeme se počelo pogoršavati jer smo vidjeli da se počela kotrljati grmljavina. Počeli smo veslati malo brže jer smo čuli grmljavinu u daljini i stigli smo do kampa prije nego što je kiša počela. Izvukli smo opremu za kišu i stavili ceradu preko područja u blizini ognjišta i tamo spremili opremu dok smo iskopavali šatore. Nakon što je monsun prošao, završili smo s postavljanjem kampa i odlučili malo pecati.

Južno od našeg kampa su dva toka odvojena bazenom s otokom u sredini. Počeli smo plutati u trenutnim vrtlozima i jiggirali prema Walleyesu. Nitko nije ulovio velike, ali smo ulovili dovoljno da naša četveročlana grupa može večerati. Tada se već smračilo pa smo se vratili u kamp, ​​večerali i srušili se u vreće za spavanje.

2. dan

Drugi dan donio je više kiše i vjetra. Odlučili smo taj dan loviti na strujama južno od kampa i neposredno uz kamp jer je zaljev Wednesday bio uzburkan. Dok smo pecali u uvali preko puta kampa vidjeli smo dva kanua kako kreću u zaljev Wednesday, nekoliko minuta kasnije vratili su se nakon što su vidjeli valove u zaljevu. Pred kraj dana sunce je više izašlo i vjetar je malo popustio, ali je i dalje bilo dosta vjetrovito. Nismo ulovili nijednog ogromnog sudaka, ali smo ulovili dovoljno za još jednu večeru.

dan 3

Treći dan je bilo bolje vrijeme i naš šator je imao maskotu. Čini se da je lokalni pauk volio sjediti s vanjske strane našeg šatora svako jutro. Bio je širok oko dva inča i imao je zanimljive šare na leđima. Tog dana otišli smo do treće struje i lovili ribu nakon što smo ulovili nekoliko svjećica u plićaku u blizini kampa. Svi su ulovili štuku i štuku ali ni taj dan nije bilo trofeja. Opet smo imali dovoljno za večeru.

4. dan

Četvrti dan donio je više vjetra pa smo odlučili pecati oko kampa. Ulovljeno je više štuka koji jedu i pojavilo se nekoliko štuka i sitnoustih. Lancini su bili 22″ odnosno 21″ i prilično su zdepasti. Tu smo večer pekli ribu na žaru umjesto da je pržimo u dubokom ulju, bilo je JAKO dobro. Svima bih predložio pečenje Walleyea na roštilju. Čak bih razmislio o tome da sve zajedno ostavim ulje kod kuće i ponesem samo osnovni roštilj, malo maslaca u spreju i neke začine.

dan 5

Odlučili smo se vratiti na treću struju ovog dana, bila kiša ili sunce. Dan je počeo oblačno s lijepom kišom. Stigli smo skoro do američke struje, a vjetar je pomahnitao. Pokušaj veslanja protiv vjetra kroz struju bio je prilično intenzivan jer je stvarao neke gadne bijele kape na mjestima gdje se susretao sa strujom u uskim područjima. Borili smo se za treću struju i čekali da vidimo hoće li vjetar popustiti, ali nije. Vratili smo se niz američki tok i našli mjesto za ručak. Nakon sieste i gledanja vremena, vratili smo se na četvrtu struju kako bismo se sklonili od vjetra i pecali. Driftali smo cijelim područjem malo iznad četvrte struje i ulovili dovoljno ribe za večeru. Zatim smo pokušali pecati točke natrag kroz zaljev Wednesday do Tablerocka, ali ništa osim štuke s čekićem nije bilo na užici.

6. dan

Ovaj dan smo razbili kamp i krenuli nazad. Veslanje uz rijeku Horse nije bilo loše sve dok nismo stigli do malih brzaca kroz koje smo jahali nizvodno. Brod nam je zapeo oba puta, ali smo uspjeli sići sa stijena. Obišli smo prve brzake prije ulaska u Horse Lake. Kada smo stigli do jezera, ručali smo i odlučili malo pecati prije izlaska iz BWCA. Vidjeli smo nekoliko ljudi kako pecaju na grebenima za Walleye, ali smo zaključili da je prerano u sezoni da bi tamo bilo puno toga. Koncentrirali smo se na točke i otoke na kraju jezera niz vjetar. Ulovili smo vjerojatno pet sudaka u par sati koje smo imali na pretek i sve smo ih bacili natrag jer nismo vadili ribu. Zatim smo završili s veslom.

Kad smo stigli do Chainsaw Sister’s, otišli smo u bar i popili nekoliko hladnih dok smo čekali našu vožnju. Bila su to najbolja piva koja sam pio u dugo vremena. Naša vožnja nas je pokupila i vratila do dobavljača opreme. Kad smo stigli, dobili smo ključeve od kreveta i dugo očekivani tuš. Nakon toga smo otišli u Cranberry’s i večerali hamburgere i pivo, a onda smo otišli u krevet.

dan 7

Tog smo jutra još jednom dobro doručkovali u kafiću nešto-ili-drugo (još uvijek se ne mogu sjetiti naziva) i dogovorili se s prodavačem opreme. Usred sve galame prethodne noći uspjeli smo zaključati ključeve u kamion tako da smo morali pričekati i bravara. Pa dobro, znaš kako to ide. Kad smo se svi smjestili i opremili, vratili smo se u civilizaciju. Ostavljen sam u zračnoj luci u Minneapolisu, a ostatak posade nastavio je prema svojim odredištima.

Zaključak

Što reći o svom prvom putovanju u BWCA? Svidjelo mi se. Okrenula bih se i krenula ponovno u tren oka. Tišina, pecanje, krajolik, ima sve. Iako nismo uhvatili nikakav trofej Walleye, i nitko s kim smo razgovarali nije imao ove godine, znam da su tu. To mjesto također nudi ubojiti ribolov Smallmoutha i veliku ponudu sjeverne štuke od 20#+. Ima dovoljno vode za ribolov u različitim vodama na svakom putovanju za cijeli život ako volite veslati u divljinu.

Također bih želio reći da je naš Outfiter bio jako dobar. Wilderness Outfitters osigurali su izvrsnu opremu, kanue, a njihovi vodiči su vrhunski. Jeff je posebno dobar, čak i kad riba ne grize najbolje, on ima smisla za humor i dovoljno priča da ispuni sporo vrijeme. Vlasnik je pecao, hvatao zamke i lovio to područje otkako je bio mali dječak i vjerojatno zna o tom području toliko ili više od bilo koga drugoga. Njihova kućica na kat bila je čista i bili su u procesu renoviranja. Iako su kreveti na kat malo škripali, bili su udobni, a tuš kabina lijepa i čista.

Što se ribolovne opreme tiče, vjerojatno možete uloviti svu ribu koju želite s jigovima od 1/4 i 3/8 oz s vrhovima leaches ili minnows. Također možete uloviti ribu na tijela gruba, ali čini se da živi mamac djeluje malo bolje. Možda biste također željeli ubaciti lindy opremu u slučaju da ribolov postane malo teži kako biste mogli usporiti prezentaciju. Drugi imaju puno rezultata u ribolovu slip bobber opremama na vrhu s minnows ili leaches. Umjesto da unesete gavce, preporučio bih da ponesete mrežu i lovite sami. Daje vam manje za nošenje, a rade jednako dobro.

Moram reći da se fizički nisam dovoljno pripremio za put. Sljedeći put ću krenuti u duge šetnje s ruksakom punim utega. To će mi pomoći da se pripremim za prijenos. Još uvijek nisam smislio dobru ideju za kondicioniranje za veslanje osim da jednostavno odem van i veslam negdje.